2017. június 8., csütörtök

BTS (V&Rap Monster) - 4 o'clock


Olyan gyorsan dolgoztam, ahogy csak bírtam, mégsem sikerült elsőnek kész lennem. De ez van, ilyen az élet :)

Ezúttal a BTS két oszlopos tagjától hoztam egy friss új dalt, amit ők ketten írtak.

Egy kis háttértörténet a dalról:

RM: Miről/milyen történetről szeretnél beszélni?
V: Hajnalról.
RM: A hajnalról? Milyen hajnalról?
V: Ültem a parkban az egyik barátommal hajnalban és a madarak csiripeltek... nagyon nagyon szeretem ezt a momentumot.
RM: Ah, azt a homályos, kékes momentumot?
V: Igen! Nagyon imádom azt a kékséget és azt a csendet.
RM: Oh, én is!

Jó szórakozást kívánok ehhez a  gyönyörű dalhoz <3

u.i.: A párbeszédet a ShiroO Fansub-tól vettem (https://www.youtube.com/channel/UCH_o-cdtIQZgQdUdfDMzCtg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése